Klimkó, Gábor and Tóth, Róbert (2007) Tudásmenedzsment az üzleti stratégia szolgálatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (7-8). pp. 6-10. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.07.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
122kB |
Abstract
A MOL 1999-ben indította el tudásmenedzsment- (TM) tevékenységeit egy holisztikus TM-stratégia kidolgozásával és elfogadásával. A TM-stratégia rövid távon kívánt eredményeket felmutatni, ez a gyakorlatban főként informatikai eszközök alkalmazását jelentette. A vezetés figyelme a kezdeti sikerek után a TM témája iránt fokozatosan csökkent. A MOL üzleti stratégiájának megvalósítása részeként Közép-Európában akvizíciókat hajtott végre. A MOL Csoport bővülése ismét a felszínre hozta a TM szükségességét. A TM-stratégiát megújították, a tevékenységeket felülvizsgálták. A TM-tevékenységek legfontosabb iránymutatója a MOL 2006–2010 üzleti stratégiája lett. Az eset illusztrálja, hogy a TM-tevékenységek értékarányos volta szükséges a vezetés támogatásának elnyeréséhez és megtartásához.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tudásmenedzsment, stratégia, MOL Nyrt. |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Informatics |
Subjects: | Knowledge economy, innovation |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2007.07.01 |
ID Code: | 1219 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 22 May 2013 13:50 |
Last Modified: | 13 Apr 2021 08:55 |
Repository Staff Only: item control page