Neulinger, Ágnes (2010) A mobiltelefon piackutatási alkalmazásának lehetőségei. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapest, Magyarország.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
233kB |
Abstract
Jelen cikk a mobiltelefon piackutatási alkalmazásában rejlő lehetőségeket értékeli, bemutatva a módszer előnyei és hátrányait, valamit szekunder információk alapján összegzi a korábbi alkalmazások tapasztalatait csak a kvantitatív megkérdezésekre korlátozva.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | piackutatás, módszertan, mobiltelefon |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 1301 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 11 Jul 2013 06:12 |
Last Modified: | 11 Jul 2013 06:12 |
Repository Staff Only: item control page