Michalkó, Gábor (2014) Városimázs és versenyképesség: a turizmusorientált településmarketing néhány aspektusa. In: Turizmus és településmarketing. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 37-46. . ISBN 978-963-503-564-6
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
A városverseny napjainkra oly mértékben összetett, többdimenziós jelenséggé vált, hogy megértése és sikeres menedzselése csak elméletileg felkészült, a marketingkommunikációs technikák útvesztőiben jártas szakemberek segítségével valósítható meg. A tanulmány a magyarországi nagyvárosok honlapjainak tartalomelemezésével igyekszik feltárni a városimázs, a turizmus és a versenyképesség szimbiózisát, ezzel hozzájárulni a szociálgeográfiai tér zászlóshajóiként aposztrofálható településeink eredményes megmérettetéshez.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute for Environmental Science > Economic Geography and Futures Studies Department |
Subjects: | Geography Marketing |
Projects: | TÁMOP-4.2.2. A-11/1/KONV-2012-0069 |
ID Code: | 1608 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 20 Jun 2014 10:46 |
Last Modified: | 20 Jun 2014 10:46 |
Repository Staff Only: item control page