Gelei, Andrea (2014) Az üzleti kapcsolatok irányítása – fókuszban a bizalom. Köz-gazdaság, 9 (2). pp. 85-99.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
166kB |
Abstract
A tanulmány témája az üzleti bizalom. Az innováció példáján keresztül bemutatja azt a működési mechanizmust, amelynek révén az együttműködő partnerek közötti bizalom képes hatékonyabbá tenni a gazdasági kapcsolatokat. A szerző értelmezi az üzleti kapcsolatok koordinálásának és irányításának fogalmait, bemutatja típusait és alkalmazásának jellemzőit. A hazai szakmai közéletben ma uralkodó felfogástól eltérően megkülönbözteti a bizalomra méltóság és a bizalom fogalmát. A bizalomra méltóság aktuális szintje az, amit egy kapcsolatban mérni lehet. Amennyiben a bizalomra méltóság szintje megfelelő, lehetővé válik, hogy e kapcsolatokban megjelenjen maga a cselekvési hajlandóságként értelmezett bizalom.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | üzleti bizalom, üzleti kapcsolatok |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Business Economics > Department of Logistics and Supply Chain Management |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Management, business policy, business strategy |
Projects: | TÁMOP-4.2.2.B-10/1-2010-0023 |
ID Code: | 1642 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 10 Jul 2014 09:16 |
Last Modified: | 25 Oct 2021 08:15 |
Repository Staff Only: item control page