Zátori, Anita (2014) Az élménymenedzsment koncepcionális alapjai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (9). pp. 57-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.09.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
153kB |
Abstract
Az élménymenedzsment vizsgálatát indokolja, hogy a fogyasztói élmény mindinkább az értékteremtés kulcstényezőjévé válik. Jelentősége mára meghatározóvá vált. Erről tanúskodik az is, hogy az utóbbi másfél évtizedben több élménymenedzsment-koncepció is született és többen a fogyasztást mint élményt vizsgálták. A cikk az élménymenedzsment koncepcionális alapjainak feltérképezésére törekszik a koncepciók közös pontjainak és ellentmondásos tételeinek elemzésén keresztül. A tanulmány többek között rámutat arra, hogy a koncepciók terén az egyik fő törésvonal az élményteremtés eltérő módjaiban rejlik, ugyanakkor több területen is egyetértenek, amely alapján következtethetünk egy közös nevezőre – az élményközpontú menedzsment szemléletére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói élmény, közös élményteremtés, előállított élményteremtés, élménygazdaság |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2014.09.06 |
ID Code: | 1710 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 22 Sep 2014 15:12 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 11:51 |
Repository Staff Only: item control page