Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. . ISBN 978 963 9698 65 9
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
162kB |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | piackutatás |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing |
Funders: | Magyar Tudományos Akadémia Bolyai János Ösztöndíjprogram |
ID Code: | 1773 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 19 Dec 2014 10:43 |
Last Modified: | 19 Dec 2014 10:43 |
Repository Staff Only: item control page