Keszey, Tamara (2014) Hogyan lesz a piackutatásokból vállalati tudás? Kukába vagy hasznosításra? Élet és tudomány, 69 (31). pp. 982-984.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
62kB |
Abstract
A magyar vállalatok évente 15 milliárd forintot költenek piackutatási szolgáltatások megvásárlására, amelyet marketingvezetők az egyik legfontosabb piaci tájékozódási csatornának tartanak. Mégis nagyon keveset tudunk arról, hogy a piackutatásokat hogyan használják fel a vállalatok, mennyiben segítik a cégeket működési környezetük jobb megismerésében.
Item Type: | Article |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing |
Funders: | Magyar Tudományos Akadémia Bolyai János Kutatói Ösztöndíj |
Projects: | OTKA PD77726 |
ID Code: | 1777 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 06 Jan 2015 13:52 |
Last Modified: | 06 Jan 2015 13:52 |
Repository Staff Only: item control page