Corvinus
Corvinus

A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása

Keszey, Tamara (2013) A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása. In: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája, 2013. augusztus 28-29., Budapest, Magyarország.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
102kB

Abstract

Kutatásunkban azt vizsgáljuk, hogy az értékesítés területén dolgozó munkatársak piaci megfigyeléseit milyen mértékben képesek beépíteni a marketingvezetők a menedzsment munkába. Az értékesítési munkatársak piaci megfigyelései mindig naprakészek, ráadásul jelentősebb ráfordítás nélkül hozzáférhetők. A marketing és sales munkatársak közötti hagyományosan konfliktusokkal terhelt kapcsolat miatt azonban a vállalatok sokszor mégsem aknázzák ki a piaci tájékozódásnak ezt a lehetőségét. Nagyvállalati mintán empirikusan tesztelt modellünk szerint a menedzserek azon képessége, hogy felhasználják a vállalaton belül rendelkezésre álló információkat alapvetően nem egyéni, hanem szervezeti képesség. Azok a menedzserek, akik olyan cégeknél dolgoznak, ahol a vállalati továbbképzések során más részlegek munkájába is bekapcsolódhatnak, nagyobb mértékben támaszkodnak a munkatársak piaci megfigyeléseire döntéseik meghozatala során.

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords:vállalati teljesítmény, információrendszer, marketing és értékesítés részleg
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Information economy
Marketing
Funders:Magyar Tudományos Akadémia Bolyai János Kutatói Ösztöndíjprogram
Projects:OTKA PD77726
ID Code:1784
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:07 Jan 2015 15:49
Last Modified:07 Jan 2015 15:49

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics