Neulinger, Ágnes and Radó, Márta (2015) Családi életciklusok szerint eltérő fogyasztási minták elemzése. Közgazdasági Szemle, 62 (4). pp. 415-437.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Official URL: http://www.kszemle.hu/tartalom/cikk.php?id=1547
Abstract
Elemzésünkben a háztartások demográfiai összetételbeli - a családi életciklus szerinti - változásainak fogyasztási következményeit kívánjuk megérteni. A családi életciklusok szerinti fogyasztás jellemzőinek összehasonlítását kvázikísérleti módszerrel, genetikus párosítással végeztük, amely az adott életciklusokba tartozás fogyasztási következményeit teszi megismerhetővé tervezett kísérlet lebonyolítása nélkül. Eredményeink szerint a családi élet ciklus szakaszok számos kiadási tétel esetében befolyásolják a háztartások fogyasztását, így az életciklus adott szakaszának ismerete jól jelzi előre egy háztartás kiadási jellemzőit.
Item Type: | Article |
---|---|
JEL classification: | C02 - Mathematical Methods M31 - Marketing |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Marketing |
Projects: | OTKA PD 83779 |
ID Code: | 2214 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 08 Feb 2016 14:37 |
Last Modified: | 08 Feb 2016 14:37 |
Repository Staff Only: item control page