Durugy, András, Kollár, Péter and Madarász, Imre (2016) Eladói kompetenciák mérése próbavásárlással. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (2). p. 12. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.02.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
335kB |
Abstract
Az ügyfélszolgálat a legértékesebb személyes kapcsolati és kommunikációs eszköz. Alkalmazásában és vizsgálatában a mennyiség helyett a minőség felé tolódott el a hangsúly. A próbavásárlás mint vizsgálati eszköz felhasználható a személyes értékesítés vagy az ügyfélkiszolgálás minőségének mérésére. A dolgozat célja a kompetenciák mérése érdekében végzett próbavásárlás lehetőségeinek és módszereinek feltárása. A kutatás eredményeinek főkomponens-elemzése során viszonylag stabil faktorstruktúrát sikerült kialakítani, melynek belső konzisztenciáját az alfa mutatóval mérték a szerzők. Kutatásukból kiderült, hogy a próbavásárlás mint mérési metodika életképes és továbbfejlesztésre érdemes módszer. Az életképesség egyik feltétele a megfigyelt jelenségek finom kategorizálása és megfelelő kalibrálása, vagyis a jól alkalmazható mértékegység-standardok kialakítása.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ügyfélszolgálat, eladói kompetenciák, próbavásárlás |
Subjects: | Marketing Service management |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.02.02 |
ID Code: | 2275 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 08 Mar 2016 08:06 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 09:00 |
Repository Staff Only: item control page