Hetesi, Erzsébet (2016) Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 11-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
371kB |
Abstract
A gazdasági hatalmi átalakulások globális megatrendje kétségtelenül átrajzolja majd a nemzetközi marketing természetét. Rekettye Gábor vitaindítójára reagálva jelen tanulmány a témával kapcsolatban négy kérdést érint. Az első részben a szerző arra keresi a választ, hogy mennyire lehet hinni a trendekre alapozott prognózisoknak, és milyen kockázatokkal kell számolni? A második rész a gazdasági átrendeződés kulturális következményeit, az urbanizációs folyamatot, valamint a középosztály növekvő fogyasztását veszi górcső alá. A következtetések arra hívják fel a figyelmet, hogy a jövő nemzetközi marketingje nem hagyatkozhat csak a most uralkodó trendekre: a változásokra vonatkozóan szcenáriókkal kell rendelkezni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | hatalmi átrendeződés, nemzetközi marketing, urbanizáció, multikulturalitás, interkulturalitás, középosztály |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.02 |
ID Code: | 2316 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 29 Apr 2016 13:01 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 08:34 |
Repository Staff Only: item control page