Corvinus
Corvinus

Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében?

Hetesi, Erzsébet (2016) Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 11-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.02

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
371kB

Abstract

A gazdasági hatalmi átalakulások globális megatrendje kétségtelenül átrajzolja majd a nemzetközi marketing természetét. Rekettye Gábor vitaindítójára reagálva jelen tanulmány a témával kapcsolatban négy kérdést érint. Az első részben a szerző arra keresi a választ, hogy mennyire lehet hinni a trendekre alapozott prognózisoknak, és milyen kockázatokkal kell számolni? A második rész a gazdasági átrendeződés kulturális következményeit, az urbanizációs folyamatot, valamint a középosztály növekvő fogyasztását veszi górcső alá. A következtetések arra hívják fel a figyelmet, hogy a jövő nemzetközi marketingje nem hagyatkozhat csak a most uralkodó trendekre: a változásokra vonatkozóan szcenáriókkal kell rendelkezni.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:hatalmi átrendeződés, nemzetközi marketing, urbanizáció, multikulturalitás, interkulturalitás, középosztály
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2016.04.02
ID Code:2316
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:29 Apr 2016 13:01
Last Modified:25 Nov 2021 08:34

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics