Corvinus
Corvinus

Nemzetközi marketing az átalakuló világban

Józsa, László (2016) Nemzetközi marketing az átalakuló világban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 15-18. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.03

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
256kB

Abstract

A nemzetközi marketing a marketingtudomány dinamikusan változó része. Rekettye professzor cikkben összegezte gondolatait e tudományterület fejlődéséről és fontosságáról. Cikke egyértelműen fogalmaz, ám néhány fontos kérdés tárgyalására nem kerített sort. E reagáló cikkben a szerző a nemzetközi marketing és a világgazdaság, a demográfiai változások és a technológiai kihívások kapcsolatát elemezte, bemutatva, hogy e tényezők miként befolyásolják a nemzetközi marketing szerepét, jelentőségét, jövőjét, s ezzel kiegészítette az eredeti cikk gondolatait.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:világgazdasági átalakulás, demográfiai kihívások, vallás, technikai fejlődés, személyközpontú marketing
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2016.04.03
ID Code:2320
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:03 May 2016 10:27
Last Modified:25 Nov 2021 08:36

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics