Józsa, László (2016) Nemzetközi marketing az átalakuló világban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 15-18. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
256kB |
Abstract
A nemzetközi marketing a marketingtudomány dinamikusan változó része. Rekettye professzor cikkben összegezte gondolatait e tudományterület fejlődéséről és fontosságáról. Cikke egyértelműen fogalmaz, ám néhány fontos kérdés tárgyalására nem kerített sort. E reagáló cikkben a szerző a nemzetközi marketing és a világgazdaság, a demográfiai változások és a technológiai kihívások kapcsolatát elemezte, bemutatva, hogy e tényezők miként befolyásolják a nemzetközi marketing szerepét, jelentőségét, jövőjét, s ezzel kiegészítette az eredeti cikk gondolatait.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | világgazdasági átalakulás, demográfiai kihívások, vallás, technikai fejlődés, személyközpontú marketing |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.03 |
ID Code: | 2320 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 03 May 2016 10:27 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 08:36 |
Repository Staff Only: item control page