Törőcsik, Mária (2016) A fogyasztói magatartás új tendenciái. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 19-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.04
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
356kB |
Abstract
Jelen munka célja az, hogy összefoglalót adjon napjaink fogyasztóinak magatartásmintáiról, kísérletet tegyen magyarázatok megfogalmazására, vállalja a jövőbeni irányok felvázolását úgy, hogy vitát generáljon, szólítsa meg a szakma releváns szakembereit. A célok megfogalmazásából is előre vetül egyrészt a munka szubjektív témaválogatása, másrészt a tévedés, de akár az aránytévesztés lehetősége is. A szerző foglalkozik a mai magyar fogyasztó történetével, mai magatartásának jellemzőivel, a megatrendek hatásaival, illetve kitér két, érdeklődésre számot tartható témakörre, a félelmekre, ellenállásra, valamint az egészségre. Miután ez vitairat, így természetesen nem fejthető ki valamennyi új jelenség a fogyasztói magatartás terén, inkább a közös gondolkodást igénylő jelenségeket emeli ki, ezért a szerző számít a felkért és a megszólítást érző kollégák támogatására a tisztább fogyasztói kép megrajzolásában.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | magyar fogyasztók magatartástípusai, fogyasztói félelmek, fogyasztói ellenállás, egészség, megatrendek |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.04 |
ID Code: | 2325 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 11 May 2016 07:36 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 08:47 |
Repository Staff Only: item control page