Hofmeister Tóth, Ágnes (2016) Fogyasztói értékek, trendek és magatartás. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 26-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
289kB |
Abstract
Jelen korreferátum a kulturális értékrendekkel és azok átalakulásával foglalkozik a magyar társadalomban. A magyar longitudinális értékkutatások eredményeinek rövid bemutatása után kiemelten foglalkozik az egészség, mint érték és a környezet, mint érték jelentőségével, majd kitér a társadalmi marketing felelősségére is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, kulturális értékek, társadalmi marketing, marketingtrendek, életstílus, egészség, wellness, fenntartható fogyasztás |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.05 |
ID Code: | 2326 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 13 May 2016 13:00 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 08:36 |
Repository Staff Only: item control page