Piskóti, István (2016) A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 35-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.07
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
604kB |
Abstract
A business marketing mint a marketingtudomány jellegzetes alkalmazási területe határozott szakmai, elméleti fejlődési utat járt be az elmúlt évtizedekben. Jelen tanulmány – a tudományos identitás jegyeit keresve – felvillantja az industrial, a business marketing történetének fő állomásait, diszciplináris alapjait, a meghatározó elméleti megközelítéseket és az aktuális kutatási kérdéseket, trendeket. A tanulmány második része, az egyik meghatározó kutatási kérdést, az innovációorientáltságot vizsgálja. Az elméleti modellek és a szerző többéves, saját kutatási programjának eredményei megerősítik, hogy a business piacokon is az – összehangolt, innovációportfólióra épülő – "innovációs versenyelőnyök" határozzák meg a vállalkozások sikerét, melyet hatékony marketingképességek és -tevékenységek kell, hogy támogassanak.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | business marketing, innovációportfólió, marketingképességek |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.07 |
ID Code: | 2333 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 31 May 2016 13:51 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 09:54 |
Repository Staff Only: item control page