Mandják, Tibor (2016) Business marketing - szervezetközi megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 45-49. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.08
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
273kB |
Abstract
A cikk a szervezetközi marketing tartalmi elemeivel foglalkozik. Röviden bemutatja az IMP-kutatócsoport több, mint negyven éves empirikus kutatási eredményeit. Az IMP-megközelítés alapvető elméleti fogalmainak (interakciós folyamat, üzleti kapcsolatok és hálózatok, az üzleti hálózatok paradoxonjai) bemutatást követően kitér a témával foglalkozó magyar kutatók eredményeinek ismertetésére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | szervezetközi marketing, hálózatok, IMP-kutatócsoport |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.08 |
ID Code: | 2334 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 31 May 2016 15:11 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 08:39 |
Repository Staff Only: item control page