Corvinus
Corvinus

Business marketing - szervezetközi megközelítésben

Mandják, Tibor (2016) Business marketing - szervezetközi megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 45-49. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.08

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
273kB

Abstract

A cikk a szervezetközi marketing tartalmi elemeivel foglalkozik. Röviden bemutatja az IMP-kutatócsoport több, mint negyven éves empirikus kutatási eredményeit. Az IMP-megközelítés alapvető elméleti fogalmainak (interakciós folyamat, üzleti kapcsolatok és hálózatok, az üzleti hálózatok paradoxonjai) bemutatást követően kitér a témával foglalkozó magyar kutatók eredményeinek ismertetésére.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:szervezetközi marketing, hálózatok, IMP-kutatócsoport
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2016.04.08
ID Code:2334
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:31 May 2016 15:11
Last Modified:25 Nov 2021 08:39

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics