Veres, Zoltán (2016) Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 50-53. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.09
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
287kB |
Abstract
Egy tudományterület lehatárolása nem lehetséges klasszifikációk – helyenként dichotómiák – konstruálása és differentia specifica-k meghatározása nélkül. Emellett számos esetben kontinuumjelleggel pontosabban tudjuk leírni a marketingkategóriák egymáshoz képesti viszonyát. Erre a lehatárolásra tesz kísérletet Piskóti István saját kutatási eredményeket is felsorakoztató tanulmánya.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | klasszifikáció, differentia specifica, dichotómia, kontinuum, modellek |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.09 |
ID Code: | 2351 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 02 Jun 2016 14:20 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 08:48 |
Repository Staff Only: item control page