Corvinus
Corvinus

Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások

Neulinger, Ágnes (2016) Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 63-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.11

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
283kB

Abstract

A marketingkutatás területét – más üzleti területekhez hasonlóan – markánsan érintik az elmúlt időszak társadalmi-gazdasági változásai. A kutatásmódszertan ennek megfelelően változik és ez a változás részben azt is jelenti, hogy a korábbi éles határok egyes módszertani területek között, úgymint a kvalitatív és kvantitatív megközelítések, elhalványulnak. Jelen tanulmány a több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatásokat vizsgálja, illetve értelmezi ezeket az aktuális kutatás-módszertani trendek kapcsán.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketingkutatás, trendek, kvalitatív, kvantitatív, vegyes módszertan, korreferátum
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2016.04.11
ID Code:2353
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:02 Jun 2016 14:48
Last Modified:25 Nov 2021 08:41

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics