Szűcs, Krisztián (2016) Marketingkutatás 2.0. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 67-70. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.12
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
338kB |
Abstract
Az aktuális trendek felismerése igazi szakmai kihívás, hiszen a változásokat megélve kell azokat a jelenségeket tendenciává összerendezni, amelyek a közelmúltban gyökerezve a jövőt alakítják. Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy összefoglalja a marketingkutatás területén bekövetkezett fontosabb változásokat és ezekből kirajzolja azokat a jövőbeli irányokat, amelyek egy új üzleti működés alapjai lehetnek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketingkutatás, trendek, működési modell |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.12 |
ID Code: | 2356 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 03 Jun 2016 12:58 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 08:45 |
Repository Staff Only: item control page