Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.07.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
395kB |
Abstract
A családi közösség vizsgálata lehetőséget kínál a fogyasztás közösségi jellegének a megértésére mind a családtagok egyéni, mind közösségi kapcsolatainak a szempontjából. Jelen kutatás fiatal felnőttek családi eseményekről írt esszéit elemzi annak érdekében, hogy a sikeres és sikertelen közösségi rítusok tipológiáját bemutassa. A tanulmány célja, hogy azonosítsa azokat a jellemzőket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy egy közösségen belül a csoport iránti kötődés kialakuljon, majd fennmaradjon, valamint azonosítsa azokat is, amelyek hiánya a közösség széteséséhez vezet.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | rítus, közösség, kötődés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing Psychology |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.07.03 |
ID Code: | 2394 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 13 Jul 2016 10:17 |
Last Modified: | 22 Nov 2021 11:32 |
Repository Staff Only: item control page