Görög, Mihály (2016) A projektalapú szervezetek piaci pozíciói a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (6). pp. 2-15. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.06.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
400kB |
Abstract
A szerző egy korábbi tanulmánya (Görög, 2013b) a projektteljesítési stratégiára vonatkozó projektvezetési szakirodalom alapján, tehát elméleti megfontolásokra alapozva, azonosította a projektpiac tipikus szegmensének alapvető sajátosságait, valamint ugyanígy levezette az ebben a piaci szegmensben működő projektalapú szervezetek piaci pozícióit alapvetően meghatározó tényezőket. A szerző ebben a tanulmányában az így feltárt sajátosságok és a piaci pozíciót determináló tényezők empirikus igazolására elvégzett kutatási eredményeit mutatja be.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | piaci pozíció, projektmarketing, tipikus projektügyletek |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute for the Development of Enterprises |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.06.01 |
ID Code: | 2408 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 20 Jul 2016 08:15 |
Last Modified: | 22 Nov 2021 11:40 |
Repository Staff Only: item control page