Corvinus
Corvinus

A projektalapú szervezetek piaci pozíciói a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében

Görög, Mihály (2016) A projektalapú szervezetek piaci pozíciói a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (6). pp. 2-15. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.06.01

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
400kB

Abstract

A szerző egy korábbi tanulmánya (Görög, 2013b) a projektteljesítési stratégiára vonatkozó projektvezetési szakirodalom alapján, tehát elméleti megfontolásokra alapozva, azonosította a projektpiac tipikus szegmensének alapvető sajátosságait, valamint ugyanígy levezette az ebben a piaci szegmensben működő projektalapú szervezetek piaci pozícióit alapvetően meghatározó tényezőket. A szerző ebben a tanulmányában az így feltárt sajátosságok és a piaci pozíciót determináló tényezők empirikus igazolására elvégzett kutatási eredményeit mutatja be.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:piaci pozíció, projektmarketing, tipikus projektügyletek
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute for the Development of Enterprises
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
DOI:10.14267/VEZTUD.2016.06.01
ID Code:2408
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:20 Jul 2016 08:15
Last Modified:22 Nov 2021 11:40

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics