Salamon, Melinda (2011) A TQM alkalmazhatósága a közszférában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (5). pp. 57-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.05.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
196kB |
Abstract
A szerző a teljes körű minőségmenedzsment közszervezetekben való adaptálhatóságát vizsgálja tanulmányában. Az új közmenedzsment-reformok hatására a minőségmenedzsment is egyre nagyobb teret kap a kormányzati szektorban. A közszektor hagyományos működési modellje, valamint a közszolgáltatások sajátosságai azonban továbbra is gátat szabnak a vállalati minőségmenedzsment megfelelő átvételének. A szerző a TQM magánvállalati kutatási tapasztalatait, valamint a közszektor jellemzőit felhasználva mutatja be a közszférában is alkalmazható TQM-technikákat.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | teljes körű minőségmenedzsment, TQM, minőség, közszektor |
Subjects: | Public administration Management, business policy, business strategy Service management |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2011.05.05 |
ID Code: | 2594 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 06 Jan 2017 20:07 |
Last Modified: | 04 Mar 2021 12:29 |
Repository Staff Only: item control page