Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
Azok az üzleti vállalkozások, amelyek a vevői élményt helyezik a középpontba összességében magasabb észlelt vevői értéket, és ezáltal nyereségesebb működést érhetnek el. A vevői élmény egy holisztikus fogalom, amely nem az élmény egyes összetevőire helyezi a hangsúlyt, hanem azt összességében, a hatások szinergikus megtervezésével alakítja ki. Az utóbbi években a szolgáltatások tervezésének központi kérdésévé vált, hogy milyen módon, milyen eszközökkel lehet a maximális élményt nyújtó szolgáltatásokat tervezni. A szerzők cikkükben a Customer Experience (CEX) koncepció bemutatására vállalkoznak, középpontba helyezve a fogyasztói utazás (customer journey) vizsgálatát. A cikkben egy konkrét magyarországi eseten keresztül bemutatják, hogy a jól tervezett, vevői szempontokat középpontba helyező folyamattervezés egy alapvetően negatív szolgáltatási eseményt is pozitív hozadékúvá tud tenni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | szolgáltatásélmény, customer journey, blueprint, többszintű szolgáltatástervezés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing Service management |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2017.02.05 |
ID Code: | 2713 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 16 Mar 2017 09:13 |
Last Modified: | 22 Nov 2021 08:39 |
Repository Staff Only: item control page