Cosovan, Attila (2017) VY. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 4-5. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
284kB |
Abstract
Két dologról fogok mesélni; néhol párhuzamos, másutt pedig kereszteződő ritmusban: 1. a designkommunikációról, azaz a DIS.CO-féle szemléletről és arról, hogy miben különbözik a designgondolkodástól, azaz a DESIGN THINKING-től, és röviden 2. a „VY” VEZETÉSTUDOMÁNY új ikonjának és címlapjának megtervezéséről.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | designkommunikáció |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2017.04.02 |
ID Code: | 2814 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 20 Apr 2017 12:32 |
Last Modified: | 18 Nov 2021 10:56 |
Repository Staff Only: item control page