Rekettye, Gábor and Rekettye ifj., Gábor (2009) A világ jövője – a jövő marketingje. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (2). pp. 2-8. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.02.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
366kB |
Abstract
A tanulmány első része a XXI. század elején a Földön végbemenő ökológiai változásokkal foglalkozik, és arra a megállapításra jut, hogy a gazdasági tevékenységek változtatására és alkalmazkodásra van szükség. A klímaváltozás gyorsulása, a Földünk által küldött vészjelek egyértelművé teszik, hogy a vállalatvezetési filozófiában paradigmaváltoztatásra van szükség. Ez a változás komoly hatással lesz a jövőbeni marketingre is. A tanulmány második része azokat a várható trendeket veszi sorra, amelyek a jövő marketingjét fogják meghatározni. A szerzők azt jósolják, hogy a társadalmi marketing és a társadalmilag felelős marketing komoly előretörése várható mind az elméletben, mind a gyakorlatban. Mindez világszerte felveti a marketingkutatók és a marketinget művelők felelősségét a társadalmilag felelős fogyasztás meghatározásában és népszerűsítésében.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ökológia, változás, fenntarthatóság, marketing |
Subjects: | Ecology Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2009.02.01 |
ID Code: | 2904 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 08 Jun 2017 18:26 |
Last Modified: | 30 Mar 2021 07:04 |
Repository Staff Only: item control page