Majláth, Melinda (2009) A környezetbarát terméktulajdonság fontossága a fogyasztói döntésekben Egy empirikus kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (2). pp. 44-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.02.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
566kB |
Abstract
A környezetbarát fogyasztói magatartás vizsgálata a környezeti problémák fokozódásával és antropomorf forrásának elismerésével egyre inkább előtérbe kerül. A nemzetközi és hazai kutatások egyértelműen erősödő pozitív környezetbarát attitűdről számolnak be, miközben a magatartásban csak kisebb változások mutatkoznak. Jelen cikk a budapesti lakosokból vett véletlen minta segítségével igyekszik azonosítani azokat az ismérveket, amelyek mentén leginkább különböznek a környezetbarát terméket vásárló és nem vásárló csoportok.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | környezetbarát fogyasztói magatartás, conjointanalízis, ökológiai világnézet, környezeti ismeretek, észlelt fogyasztói hatékonyság, környezetbarát magatartásra vonatkozó attitűd |
Subjects: | Ecology Environmental economics |
Funders: | Budapesti Corvinus Egyetem - Gazdálkodástudományi Doktori Iskola, Budapesti Corvinus Egyetem - Marketing Intézet |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2009.02.05 |
ID Code: | 2908 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 08 Jun 2017 18:25 |
Last Modified: | 30 Mar 2021 07:30 |
Repository Staff Only: item control page