Bernschütz, Mária (2009) Kvalitatív kutatás a Magyarországi integrált marketingkommunikáció-alkalmazás feltételeiről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (9). pp. 29-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.09.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
242kB |
Abstract
A bemutatott kutatás fő célja az integrált marketingkommunikáció (IMK) jelentésének meghatározása, és a hozzá fűződő attitűdök, gyakorlatok összegzése. Szakirodalmi kutatások alapján elmondható, hogy a külföldi gyakorlat sem mutat egységes képet az IMK-val kapcsolatosan, holott az IMK egyik fő mondanivalója éppen az egységesség. Ezt a disszonanciát próbálták feltárni egy kvalitatív módszer, a grounded theory alkalmazás segítségével. A kutatás eredményeként az IMK alkalmazási modellt vázolják, s megemlítik a jelenséget, hogy egy marketingkommunikációs problémakör feltárásánál egy vezetési-szervezési nehézségbe ütköztek. Ez a cikk főképp a vállalati oldal véleményét testesíti meg. Az interjúalanyok között szerepeltek reklám-, médiaügynökségi képviselők, tanácsadók, illetve vállalati menedzserek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | grounded theory, integrált marketingkommunikáció |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2009.09.03 |
ID Code: | 2962 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 12 Jul 2017 16:48 |
Last Modified: | 24 Mar 2021 09:20 |
Repository Staff Only: item control page