Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Zsukk, János (2017) Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 38-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
574kB |
Abstract
Az elmúlt száz évet korábban nem látott mértékű technológiai fejlődés jellemezte. Fontos ezért megérteni, milyen tényezők befolyásolják a technológiai innovációk fogyasztói elfogadását. A szerzők kutatásukban áttekintik és értékelik a technológiák elfogadását magyarázó elméleti modelleket, bemutatják a modelleken alapuló nemzetközi szakfolyóiratokban megjelent legfontosabb empirikus kutatásokat és a vezető magyar tudományos folyóiratokban az elmúlt évtizedben publikált kapcsolódó kutatásokat. Szakirodalmi áttekintésük végén kijelölik a témakör kutatásában körvonalazódó kutatási hézagokat és a lehetséges kutatási irányokat.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | technológiai innovációk, innovációk elfogadása, technológiaelfogadás-modellek |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05 |
ID Code: | 3086 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 16 Oct 2017 14:52 |
Last Modified: | 18 Nov 2021 09:06 |
Repository Staff Only: item control page