Sajtos, László (2006) A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (3). pp. 18-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.03.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
123kB |
Abstract
A szerző célja egy marketingszempontú vállalati teljesítményértékelési modell bemutatása, amely feltárja a marketing szerepét és jelentőségét a vállalati teljesítményértékelési rendszerben. A vállalati céloknak, az eredménynek és az erőforrásoknak az együttese alkotja a többdimenziós marketingteljesítmény-értékelési rendszert, amelynek vizsgálata a marketingnek a vállalaton belüli megjelenéséből (marketingtevékenység, piacorientáció, marketing-erőforrás) indul ki.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.03.02 |
ID Code: | 3178 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 28 Nov 2017 12:34 |
Last Modified: | 29 Apr 2021 13:22 |
Repository Staff Only: item control page