Corvinus
Corvinus

A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében

Sajtos, László (2006) A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (3). pp. 18-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.03.02

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
123kB

Abstract

A szerző célja egy marketingszempontú vállalati teljesítményértékelési modell bemutatása, amely feltárja a marketing szerepét és jelentőségét a vállalati teljesítményértékelési rendszerben. A vállalati céloknak, az eredménynek és az erőforrásoknak az együttese alkotja a többdimenziós marketingteljesítmény-értékelési rendszert, amelynek vizsgálata a marketingnek a vállalaton belüli megjelenéséből (marketingtevékenység, piacorientáció, marketing-erőforrás) indul ki.

Item Type:Article
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2006.03.02
ID Code:3178
Deposited By: Z. S.
Deposited On:28 Nov 2017 12:34
Last Modified:29 Apr 2021 13:22

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics