Balogh, Attila (2006) Outsourcing – egy folyamatos megújulásra képes stratégiai eszköz a vállalati versenyképesség szolgálatában, az innováció kontextusában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (3). pp. 31-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.03.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
105kB |
Abstract
Napjainkban, amikor az élet szinte minden területét áthatja az egyre növekvô verseny, a felgyorsult innováció, a tudásalapú rendszerek térhódítása, a globalizáció és az informatikai forradalom, valóban csak egyetlen dolog tûnik állandónak: maga a változás. Logikusan adódnak tehát a következô kérdések: milyen hatással vannak a jelzett folyamatok a vállalatokra, azok alapfolyamataira és irányítására? Létre lehet-e hozni (amennyiben igen, milyen módon) egy hatékonyabb szervezetet, mely a kihívásoknak képes rugalmasan megfelelni? Hogyan képes kihasználni a vállalat a technológiai innováció kínálta lehetôségeket? A fenti kérdések átfogó megválaszolására jelen tanulmány nem vállalkozhat. A vizsgálat fókuszában ezért – mint lehetséges megoldás – egy megújuló menedzsmenttechnika, az outsourcing (tevékenység-kihelyezés) áll, és ennek néhány újszerû, lényegi vonását, elsôsorban a stratégiai menedzsment kontextusában igyekszik feltárni a tanulmány.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Knowledge economy, innovation Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.03.03 |
ID Code: | 3179 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 28 Nov 2017 12:34 |
Last Modified: | 29 Apr 2021 13:29 |
Repository Staff Only: item control page