Baksa, Máté (2018) A vállalati közösségi média mint belső nyilvánosság - Értelmezések és metaforák. Médiakutató, 19 (1). pp. 37-49.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
204kB |
Official URL: http://www.mediakutato.hu/
Abstract
A vállalati közösségi média elemzése a közösségi médiával foglalkozó kutatások egyre népszerűbb részterülete, s egyben az információrendszerek menedzsmentjével foglalkozó szakirodalom kurrens témája is. A szerző vezetéstudományi szakmai háttérrel közelít a vállalati közösségi médiához. A tanulmány célja, hogy bemutassa a vállalati közösségi médiát leíró meghatározásokat és metaforákat, valamint felhívja a figyelmet a téma jelentőségére szervezeti kontextusban. A szerző saját kvalitatív kutatása alapján ismerteti egy hazai tudásintenzív iparágban működő szervezet vállalati közösségimédia-használatának jellegzetes felhasználói mintázatait, kulturális és viselkedési normáit.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalati közösségi média, újmédia, közösségi média, szervezeti kommunikáció, tudásmegosztás, visszhangkamra |
JEL classification: | M10 - Business Administration: General |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management |
Subjects: | Information economy Knowledge economy, innovation Management, business policy, business strategy |
Funders: | Emberi Erőforrások Minisztériuma ÚNKP-2016-2 |
ID Code: | 3380 |
Deposited By: | Máté Baksa |
Deposited On: | 10 Apr 2018 13:36 |
Last Modified: | 10 Apr 2018 13:36 |
Repository Staff Only: item control page