Gódány, Zsuzsanna (2018) Női vállalkozók – kutatási területek. Elméleti áttekintés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (4). pp. 58-67. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
571kB |
Abstract
A tanulmány elméleti áttekintést nyújt a női vállalkozók egyes kutatási területeiről, továbbá bemutatja az elért eredményeket a nemzetközi szakirodalom alapján. A női vállalkozások megjelenésével a tudományos közösség is felfigyelt erre az új jelenségre. A szerző a női vállalkozások kutatási területeit bemutatva ismerteti, milyen szektorokban alapítanak a nők vállalkozást, milyen akadályokkal, gátló tényezőkkel találkoznak, mi motiválja őket a vállalkozás létrehozásában. A női vállalkozók tipizálásával foglalkozó szakirodalom alapján bemutatja az egyes női vállalkozói típusokat, ezután az olvasó megismerkedhet a női vállalkozók menedzsermódszereivel, amelyek különböznek a férfiak által alkalmazott módszerektől.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | női vállalkozók típusai, gátló tényezők, motiváció, menedzsermódszerek |
Subjects: | Sociology Management, business policy, business strategy |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.06 |
ID Code: | 3387 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 18 Apr 2018 13:54 |
Last Modified: | 15 Nov 2021 10:15 |
Repository Staff Only: item control page