Móricz, Péter (2016) A sharing economy üzleti modellje. In: Megosztás alapú gazdaság és társadalom: futó divat vagy új korszak?, 2016. 11. 15., Budapest.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
419kB |
Diasor: http://www.slideshare.net/petermoricz/a-sharing-economy-zleti-modellje-airbnb-s-uber-tpus-megosztspiacterek és https://www.slideshare.net/petermoricz/the-business-model-of-the-leading-sharing-economy-platforms-like-airbnb-and-uber
Abstract
Ahhoz, hogy a sharing economy globálisan legismertebb szereplőinek megjelenésére megfelelő válaszokat adhassunk, döntéseket hozhassunk akár befektetőként, fenyegetett versenytársként vagy épp szabályozóként, fontos a jól ismert általánosításokon túl is megismernünk működésük természetét, üzleti modelljük belső logikáját. A leginkább szem előtt lévő példák – Airbnb és Uber, vagy külföldön a legkülönbözőbb munkákra jelentkezőket összefogó TaskRabbit és Handy – üzleti modellének közös vonásai alapján hat fő állítást fogalmaztam meg. A következőkben ezt a hat állítást bontom ki.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Series Number / Identification Number: | MTMT:3190912 |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Management Control |
Subjects: | Knowledge economy, innovation |
ID Code: | 3389 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 20 Apr 2018 09:32 |
Last Modified: | 20 Apr 2018 09:33 |
Repository Staff Only: item control page