Corvinus
Corvinus

Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban

Mitev, Ariel Zoltán and Kelemen-Erdős, Anikó (2017) Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 26-34.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
265kB

Abstract

A romkocsma-jelenség jól leírható a bricolage fogalmával, melynek középpontjában a fogyasztói élmények megteremtése (fabrikálása) áll. A szolgáltatás folyamatainak kulcsa ugyanis a service-dominant logic (szolgáltatás- központú elmélet), melynek keretében a közös értékteremtést, az elkötelezettséget, valamint az élmények rendszerét elemezzük. Célunk annak vizsgálata, hogy a fogyasztói és vállalati kölcsönös értékteremtés és az elkötelezettség, miként értelmezhető és hogyan van jelen a romkocsmáknál, valamint ezek miként hatnak az élmény-értékre és a vásárlási szándékra. Varianciaalapú SEM modellezés segítségével bemutatjuk az értékteremtési folyamat meghatározó észlelt elemeit, valamint a köztük lévő összefüggéseket.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:romkocsma, turizmus, bricolage, service-dominant logic, kölcsönös értékteremtés
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Commerce and tourism
ID Code:3493
Deposited By: Veronika Vitéz
Deposited On:01 Jun 2018 13:11
Last Modified:01 Jun 2018 13:11

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics