Ásványi, Katalin, Mitev, Ariel Zoltán and Jászberényi, Melinda (2018) Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye = Family-friendly festivals - families’ festival experiences. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 289-300. . ISBN 978-80-8122-236-8
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
754kB |
Official URL: https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
Abstract
A fesztiválokat sok esetben családbarát szabadidős tevékenységek közé sorolják, ugyanakkor erre a célcsoportra vonatkozóan kifejezetten nem végeztek még a korábbiakban kutatást a fesztivállátogatások tekintetében. Tanulmányunkban bemutatjuk, hogy a szakirodalom alapján milyen dimenziói vannak az élménynek, azt vizsgáljuk, hogy ezek a dimenziók milyen mértékben jelennek meg két magyarországi családi fesztiválnál, és hatással vannak-e ezek a fesztivál emlékezetességére. A tanulmány végén javaslatot teszünk az élménydimenziók közötti lehetséges összefüggésrendszerre. --- In many cases, festivals are classified as family-friendly leisure activities. However, there has been no explicit research on festivals’ visits to this target group. In our study, we present the dimensions of the experience based on the literature. We analyse which dimensions appear at two Hungarian family festivals and whether they have an impact on the memory of the festivals. At the end of the study, we propose a possible correlation among experience dimensions.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fesztivál, élmény, családi turizmus |
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 3660 |
Deposited By: | Veronika Vitéz |
Deposited On: | 07 Sep 2018 07:25 |
Last Modified: | 11 Sep 2018 09:24 |
Repository Staff Only: item control page