Juhász, Szabolcs, Kiss, Kornélia, Kovács, Edina, Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2018) „Nyugat-Dunántúl Termálút” – egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata. Turizmus Bulletin, 18 (3). pp. 23-31.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
683kB |
Abstract
A Magyar Turisztikai Ügynökség a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet Turizmus Tanszékével együttműködve elemzést készített a „Nyugat-Dunántúl Termálút” egészségturisztikai termékeinek márkapozícionálási folyamatáról. Az elemzést megalapozó 2017. évi kutatás során szolgáltatói workshopok és kérdőíves felmérés keretében helyzetelemzésre és a kínálati oldali pozícionálásra került sor, továbbá a keresleti oldali márkaértékek feltárására vonatkozó további vizsgálatok tervezése történt meg. Jelen műhelytanulmányban az eredmények összegző bemutatását adjuk közre.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | egészségturizmus, turizmusfejlesztés, desztináció, turisztikai termék, márka, Dunántúl |
Subjects: | Commerce and tourism |
ID Code: | 3775 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 16 Nov 2018 12:46 |
Last Modified: | 28 Nov 2018 16:03 |
Repository Staff Only: item control page