Mitev, Ariel Zoltán (2006) Végtelen történet: A narratív elemzés alkalmazhatósága a marketingkutatásban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (10). pp. 33-41. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.10.04
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
94kB |
Abstract
A cikk arra keresi a választ, hogy a narratív közelítés hogyan alkalmazható az akadémiai marketingkutatásokban, ezzel színesítve a kicsit szegényesnek mondható módszertani palettát. A narratív gondolkodásmódból kiindulva a filozófiát visszatükröző kutatási irányzatokat mutat be a fogyasztói magatartás, valamint a reklámkutatás területén. Bár a cikk elsősorban marketingproblémákat vizsgál, a közelítés kiválóan alkalmazható a többi menedzsmentdiszciplínában is.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.10.04 |
ID Code: | 3814 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 06 Dec 2018 16:06 |
Last Modified: | 22 Apr 2021 07:23 |
Repository Staff Only: item control page