Kelemenné, Erdős, Anikó (2006) Stratégia és marketing a tömegközlekedésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (12). pp. 43-51. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.12.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
90kB |
Abstract
A tanulmány primer kutatás keretében a személyszállító közúti és vasúti közlekedési vállalatok stratégiai és marketingmenedzsment módszereit elemzi. Az iparági stratégiák megalapozását a marketing-információrendszeren keresztül vizsgálja, amelynek alapján a megfogalmazott stratégiai célokat, illetve azok megvalósításához rendelt eszközöket analizálja. A vállalati stratégia elméleti célkitűzéseit a gyakorlatban megvalósuló marketingstratégia bemutatásával jeleníti meg.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.12.05 |
ID Code: | 3821 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 06 Dec 2018 16:34 |
Last Modified: | 21 Apr 2021 12:12 |
Repository Staff Only: item control page