Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
408kB |
Abstract
A cikk célja annak bemutatása, hogy a digitális technológiák hogyan alakítják át és integrálják kiskereskedelmi tevékenység különböző területeit. Nemzetközi szakirodalom és szekunder információk alapján a szerző megvizsgálta, hogy a digitális megoldások hogyan integrálják az online és offline csatornákat, a kiskereskedelmi és fogyasztói szerepeket, illetve a termékeket és szolgáltatásokat. A kiskereskedő és a fogyasztó által használt digitális eszközök összekapcsolódása új, tágabb értékesítési környezetet hoz létre, amely átlépi a kiskereskedő online és offline csatornáinak határait. Az önkiszolgáló és virtuális technológiák egyre több lehetőséget kínálnak a fogyasztói részvétel növelésére és az eladószemélyzet feladatainak kiváltására. Végül pedig a kiskereskedelemben a hangsúly a termékalapú értékesítésről a kiskereskedelmi szolgáltatások felé tolódik el, a problémamegoldás, tanácsadás kerül előtérbe online technológiák és virtuális valóságra épülő megoldások alapján.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitalizáció, kiskereskedelem, értékesítés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Commerce and tourism Marketing |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06 |
ID Code: | 3829 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 12 Dec 2018 15:27 |
Last Modified: | 11 Nov 2021 11:53 |
Repository Staff Only: item control page