Bauer, András (2018) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 2-4.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
252kB |
Abstract
Jóllehet az internetes verseny több dimenziójában alacsonyabb a súrlódás a márkázás, az ismertség és a bizalom fontos forrásai az internetes kereskedők közötti különbségeknek” – írta Brynjolfsson és Smith 18 évvel korábbi cikkükben (Brynjolfsson - Smith, 2000, p. 563.). Ez a megállapítás egybeesik a marketing-értékalkotásról szóló felfogásunkkal, miszerint a legfontosabb marketingerőforrások (ismeret, tudás, márkák, bizalom) a digitális világban is betöltik szerepüket.
Item Type: | Article |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 3838 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 13 Dec 2018 14:18 |
Last Modified: | 21 Dec 2018 15:18 |
Repository Staff Only: item control page