Varga, Ákos (2018) Fogyasztói neurotudomány, neuromarketing és egyéb boszorkányságok. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 75-82. . ISBN 978-963-503-751-3
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
382kB |
Abstract
A 2000-es évek elejétől először óvatos kezdeti tapogatódzás, majd a későbbiekben egyre határozottabb térnyerés jellemezte a marketingkutatás új irányát, a neuromarketinget. Alig néhány év leforgása alatt népszerű, vonzó lehetőséggé vált vállalati, illetve akadémiai kutatások számára egyaránt. Hiába azonban az évtizedes gyakorlat, számos félreértés, néha szándékos félremagyarázás jellemzi e területet. Hogy pontosan megérthessük a terület interdiszciplináris jellegét, az alábbiakban igyekszem bemutatni a neuromarketing, a fogyasztói magatartás, illetve általánosságban az agykutatás néhány aktuális, érdekes példáját.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 3916 |
Deposited By: | Veronika Vitéz |
Deposited On: | 04 Feb 2019 12:58 |
Last Modified: | 04 Feb 2019 12:58 |
Repository Staff Only: item control page