Corvinus
Corvinus

Fogyasztói neurotudomány, neuromarketing és egyéb boszorkányságok

Varga, Ákos (2018) Fogyasztói neurotudomány, neuromarketing és egyéb boszorkányságok. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 75-82. . ISBN 978-963-503-751-3

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
382kB

Abstract

A 2000-es évek elejétől először óvatos kezdeti tapogatódzás, majd a későbbiekben egyre határozottabb térnyerés jellemezte a marketingkutatás új irányát, a neuromarketinget. Alig néhány év leforgása alatt népszerű, vonzó lehetőséggé vált vállalati, illetve akadémiai kutatások számára egyaránt. Hiába azonban az évtizedes gyakorlat, számos félreértés, néha szándékos félremagyarázás jellemzi e területet. Hogy pontosan megérthessük a terület interdiszciplináris jellegét, az alábbiakban igyekszem bemutatni a neuromarketing, a fogyasztói magatartás, illetve általánosságban az agykutatás néhány aktuális, érdekes példáját.

Item Type:Book Section
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications
Subjects:Marketing
ID Code:3916
Deposited By: Veronika Vitéz
Deposited On:04 Feb 2019 12:58
Last Modified:04 Feb 2019 12:58

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics