Horváth, Daniella Dominika (2018) Design és Oktatás: Egy kreatívan irányított kapcsolatteremtés. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 115-120. . ISBN 978-963-503-751-3
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
486kB |
Abstract
A tanulmány egy kompakt irodalmi körkép a design mint kreatív oktatásmódszertani eszköz lehetséges dimenziói mentén. A design és az oktatás kreatív kapcsolata és az ebben rejlő lehetőségek kiaknázása a zárt oktatási keretrendszerben egy érdekes, újszerű lehetőséget teremt. A tanulmányban a leginkább meghatározó, és a központi témát inspiráló cikkek áttekintésére és tágabb keretbe foglalására kerül sor. A cikk elején bemutatásra kerül a DIS.CO (designkommunikáció) módszertana, ezt követően kerül sor a módszert támogató, gondolatiságára nagy hatással bíró, tudományosan és a gyakorlatban is már sokszor bizonyító „Design Thinking” elméletét és alkalmazását taglaló folyóiratok irányított elemzésére.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 3920 |
Deposited By: | Veronika Vitéz |
Deposited On: | 04 Feb 2019 14:28 |
Last Modified: | 04 Feb 2019 14:28 |
Repository Staff Only: item control page