Barakonyi, Károly (2007) Metafórák a stratégiaalkotásban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (1). pp. 2-10. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.01.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
129kB |
Abstract
Az utóbbi évek stratégiai menedzsment szakirodalmát tanulmányozva azt tapasztaljuk, hogy a generikus, a tankönyvekben is rendre felbukkanó stratégiák mellett újszerű, a versenytársat meglepni szándékozó koncepciók jelennek meg, amelyek mögött gyakran meghökkentő metaforák húzódnak meg. A szerző cikkében részletesebben áttekinti a metafora fogalmát, majd annak megvilágítása után néhány, már ismert vagy újabban felbukkant metaforát mutat be, amelyek segítségünkre lehetnek a nyerő stratégia megtalálásában.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2007.01.01 |
ID Code: | 3942 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 14 Feb 2019 18:59 |
Last Modified: | 19 Apr 2021 08:40 |
Repository Staff Only: item control page