Fehér, Judit and Bencsik, Andrea (2007) A frontvonali munka minősége = emberierőforrás-menedzsment? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (4). pp. 55-61. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.04.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
103kB |
Abstract
A szerzők cikkükben – vizsgálódásaik alapján – a szolgáltató szektorhoz tartozó, hálózattal rendelkező vállalatok ügyfélszolgálatának emberierőforrás-menedzselési problémáira fókuszálnak. Esetükben a kiterjedt hálózat működtetése sajátos problémákat is felvet. Kezelésükre általános megoldások nem léteznek. E vállalatoknak saját céljaik és lehetőségeik függvényében kell dönteniük arról, hogy a külső és belső környezet változásai az egyes működési területeken a centralizáció vagy a decentralizáció, a standardizálás vagy a differenciálás növelését teszik indokolttá.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | emberierőforrás-menedzsment, szolgáltatások, ügyfélszolgálat |
Subjects: | Human resource management Service management |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2007.04.05 |
ID Code: | 3956 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 14 Feb 2019 18:58 |
Last Modified: | 16 Apr 2021 10:59 |
Repository Staff Only: item control page