Hoványi, Gábor (2007) Az idő aspektusai – Gondolatok az üzleti stratégia és tervezés fejlesztéséhez. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (10). pp. 2-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.10.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
298kB |
Abstract
A szerző dolgozatában az idő szerepét vizsgálja a versenyképes vállalati működés aspektusában. Az idő szerepének érzékeltetésére – rövid „elméleti alapvetést” követően – először azt kísérli meg áttekinteni, hogy mi jellemzi az idő ütemének változását. Majd azt vázolja fel, hogy milyen időtípusok játszanak szerepet a vállalatok üzleti stratégiájának és terveinek kialakításában. Ezt követően sorra veszi a vállalatok vezetésében megjelenő időfogalmakat. Végül részletesen bemutatja a 3MAST modellt.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | időtípusok, vállalati stratégia, versenyképesség, menedzsment |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2007.10.01 |
ID Code: | 3991 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 18 Mar 2019 18:50 |
Last Modified: | 12 Apr 2021 08:47 |
Repository Staff Only: item control page