Nemeslaki, András, Szutorisz, Gábor, Szabó, Balázs and Orbán, Zsolt (2008) Az e-business-modellek második generációjának mozgatórugói és jellemzői - a web 2.0 nemzetközi és néhány magyarországi példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 27-38. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
161kB |
Abstract
Napjaink átlagos internetezője nemigen hasonlít tíz évvel ezelőtti önmagára. A széles sávú vezetékes és vezeték nélküli kapcsolatoknak is köszönhetően az internetezők on-line preferenciái és szokásai alapvetően változtak meg. Az amerikai Time magazin 2006-ban nem véletlenül ítélte Az év embere díjat azon internetezők millióinak, akik nem pusztán fogyasztják az on-line tartalmat, hanem annak alakításában és előállításában aktívan részt vesznek. A szerzők cikkükben sorra veszik a második generációs internetes üzleti modellek jellemzőit, és a dinamikusan fejlődő magyar piac néhány példáját is bemutatják.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | web 2.0, e-business-modellek, blog, videomegosztók, közösségi oldalak |
Subjects: | Information economy Knowledge economy, innovation Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.12.03 |
ID Code: | 4007 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 19 Mar 2019 17:07 |
Last Modified: | 31 Mar 2021 08:12 |
Repository Staff Only: item control page