Szutorisz, Gábor, Szabó, Balázs and Pocsarovszky, Károly (2008) E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 51-59. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
208kB |
Abstract
A diszkont légitársaságok üzleti modellje az internet köré épül, amely egyrészről az iparág szélesen kihasznált e-business-spektrumát, másrészről a turisztikai ipar dinamikus infokommunikációs fejlődését mutatja. A fapados légitársaságok térnyerése, kiegészülve az egyre növekvő technológiai affinitás jelenségével, olyan régiókban is teret ad az e-kereskedelem infrastrukturális fejlődésének, ahol korábban az e-felkészültség meglehetősen alacsony szinten állt. A szerzők cikkükben a Magyarországon versenyző fapados légitársaságok internetes megjelenését és webes szolgáltatásait mutatják be, mintegy esettanulmányként ennek illusztrálására.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | e-business-alkalmazások, e-kereskedelem, légitársaságok |
Subjects: | Information economy Commerce and tourism Service management |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.12.05 |
ID Code: | 4009 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 19 Mar 2019 17:07 |
Last Modified: | 31 Mar 2021 08:40 |
Repository Staff Only: item control page