Barakonyi, Károly (2008) Üzleti modellek. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 2-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
324kB |
Abstract
A tanulmány az utóbbi évtizedben rohamosan terjedő és gyakran félreértett üzleti modellekkel foglalkozik: a szerző célja az üzleti modellekkel kapcsolatos alapvető fogalmak tisztázása, a modelleknek a megelőző és követő fázisokhoz kapcsolása, a vállalat irányítási rendszerébe illesztése, integrálása. A megközelítés újszerűsége abban áll, hogy az üzleti modelleket nem önmagukban vizsgálja, hanem egyrészt a kreatív üzleti ötlettel hozza összefüggésbe, másrészt magát az üzleti modellt a stratégiához, a stratégiai menedzsment rendszeréhez kapcsoltan értelmezi.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | modell, üzleti modell, üzleti ötlet, stratégia, stratégiai menedzsment |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.05.01 |
ID Code: | 4010 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 19 Mar 2019 17:21 |
Last Modified: | 08 Apr 2021 08:36 |
Repository Staff Only: item control page