Prónay, Szabolcs (2008) A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (10). pp. 45-53. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.10.04
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
120kB |
Abstract
A szerző célja, hogy fogyasztásszociológiai szempontból magyarázza a lojalitást, különös tekintettel annak problémás és ellentmondásos területeire. Tanulmánya problémafelvető jellegű, nem kíván konkrét magyarázatokkal szolgálni a lojalitással kapcsolatos eddigi ellentmondásokra, sokkal inkább egy olyan új megvilágításba szeretné helyezni a témát, amely megfelelő alapot nyújt későbbi kutatásokhoz, és ezáltal a lojalitás alaposabb megismeréséhez.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztás, fogyasztásszociológia, lojalitás |
Subjects: | Marketing Sociology |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.10.04 |
ID Code: | 4019 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 20 Mar 2019 16:05 |
Last Modified: | 07 Apr 2021 12:47 |
Repository Staff Only: item control page