Corvinus
Corvinus

A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból

Prónay, Szabolcs (2008) A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (10). pp. 45-53. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.10.04

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
120kB

Abstract

A szerző célja, hogy fogyasztásszociológiai szempontból magyarázza a lojalitást, különös tekintettel annak problémás és ellentmondásos területeire. Tanulmánya problémafelvető jellegű, nem kíván konkrét magyarázatokkal szolgálni a lojalitással kapcsolatos eddigi ellentmondásokra, sokkal inkább egy olyan új megvilágításba szeretné helyezni a témát, amely megfelelő alapot nyújt későbbi kutatásokhoz, és ezáltal a lojalitás alaposabb megismeréséhez.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztás, fogyasztásszociológia, lojalitás
Subjects:Marketing
Sociology
DOI:10.14267/VEZTUD.2008.10.04
ID Code:4019
Deposited By: Z. S.
Deposited On:20 Mar 2019 16:05
Last Modified:07 Apr 2021 12:47

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics